Wednesday, November 16, 2011

kerjaya tetap Cik Shaza semasa cuti adalah melagha :D

assalamualaikum semua :)


Alhamdulillah,sekarang masih cuti even kawan-kawan yang lain sudah pun memeningkan kepala kat U tuhh.hihi.terimakasih Dean :) kami,para pelajar perubatan UiTM masih berfoya-foya,melagha kat rumah nie.cuti lebih seminggu je dengan korang yang lain.nanti-nanti korang cuti lagi over over dari kiteorang.so,takpayah lahh nak jeles jeles sangat sekarang nie ye. T_T


hanya satu hipotesis yang boleh dibuat berdasarkan dah seminggu lebih cuti nie kan. "semakin lama cuti,semakin lama lah buku duduk diam tanpa disentuh dalam beg tu." ye..hipotesis diterima untuk diri aku nie lahhh =.= dan,dengan yakin nya..takkan ada budak lain yang pemalas sepemalas aku nie. "saya menghargai masa yang ada nie untuk bersama keluarga.nanti balik U nanti baru lah study." -ayat nak sedapkan hati sendiri- booooooooooo shazana!


harinie,baru aku sedar..nape aku tak study time cuti nie.hal ini demikian kerana....TAK ADA langsung subjek math dalam course aku nie.yang mana,selama nie kalau balek rumah..hanya subjek mathematics yang akan aku buka ketika cuti.sebab..math cool.boleh buat dimana-mana sahaja.selalu kat rumah study depan tv.dah tuh,ni semua subjek membaca,menghafal,menghighlight.memang harapan lah kan nak study depan tv.betapa aku rindu kan mathematics.rindu nak tekan-tekan calculator :(


naik cuti,ada test titas. 3 minggu lagi second PT pulak. Y__Y itu sungguh menarik bila satu hape pasal titas pun tak baca lagi dan tak amek peduli langsung pasal PT.sungguh menarikkkkkkkkk! taktau macam mana nak timbulkan semangat nak study kat rumah nie.haihhhh.kawan-kawan,maii lahh bagi sikit semangat berkobar-kobar korang tuh kat aku nie haaa..hihi.


budak pemalas yang tak pernah serious time study.huhu.
*cubaan melakukan muka hodoh akibat kebosanan melampau revise fizik before quiz time asasi dulu*

No comments: