Saturday, December 31, 2011

new year eve ^,^

assalamualaikum :)


disebabkan kesibukan hari dan kepadatan waktu,berkurun lama cik shaza tak update blog.bile nak update je mesty ada je hal yang membantutkan niat untuk menaip kat blogspot.com nie.huhu.


now,i am in MSK module.baru dua minggu mengharugi kuliah pasal muscle muscle,nerve,vessel bagai tuhh.still have 3 weeks untuk habiskan module MSK nie.apa yang boleh disimpulkan,agak sukar sebab nak kene ingat semua nama muscle yang comel comel tuh..segala nama nerve yang bersirat-birat tuh.segala artery and vein yang wujud dekat muscle tuhh.memang banyak -.- tapi menarik! yelahh,sebab belajar muscle yang kita boleh rasa sendiri kat badan kita.best! hebat sungguh ciptaan Allah :D


2011?
what can i say about 2011..urmmmmmm........
BALANCE!
yup..banyaknya kegembiraan sama banyaknya dengan kedukaan *ayat nyampah* haha! senyum dan bergelak ketawa setiap hari tidak semesti kita tengah happy aka bahagia aka senang hati.sebab,tu la cara untuk aku lupakan kesedihan ke,rasa tak sedap hati ke..pape lahh yang boleh buat mood merundum jatuh.hehehehe! makin banyak ketawa,makin besar masalah sebenarnye :P thanks to all my friends yang always buat aku happy bila dengan korang ^^ and my family.kalau susah hati,then balik rumah jumpa mama,ayah,abang,akak.konpem lupa dahh masalah.loveyouuu!


for 2012,hope miracle happen :)
azam tahun baru?will update soon.hihi

No comments: