Sunday, January 1, 2012

wish you happy birthday pretty! :)

assalamualaikum :)


HAPPY BIRTHDAY NUR SHAZWANY !

and happy new year! :) selamat menjadi makin tua.kau dah puluh-pulahan dah pun.aku still belas-belasan lagi.yeayyy! :P semoga menjadi lebih matang dari sekarang ye wany.hihi.goodluck dalam apa pun yang kau buat! semoga bahagia sentiasa.happily ever after lah kata kan. *winkwink* hehehehe.

kenal time asasi sains uitm sebab satu group F4 ^^

mana ada aku,situ ada kau.

mana ada kau,situ ada aku.

rindu nak berkepit dengan kau dari pagi sampai petang 5 hari seminggu.

selamat dua-dua duduk seremban.senang sikit nak jumpe.tapi buat masa sekarang masing-masing busy study,,tak tau bile nak jumpe lagi.kau cuti,aku study.aku cuti,kau pulak study :(

pape pun..

imissyou.iloveyou.my sweety pretty gorgeous girlfriend! <3

No comments: