Saturday, January 28, 2012

peperiksaan akhir semester T.T

assalamualaikum 


tahniah kepada kawan-kawan yang dah dapat pun result final exam korang tuhhh.yang mana berjaya dengan cemerlang,tahniah again and for those yang dapat result biasa-biasa tuhhh..alaaa,chill lahh.asal lulus.hihihi.


for me,i have to survive for another 10days kat ShahAlam nie without ada cafe yang bukak -.- sungguh dipinggirkan ye kami-kami pelajar perubatan nie.final akan berlangsung pada hari Rabu,8 februari 2012.till now tak dapat pun lagi jadual exam actually..ke aku je yang taktau.hehe.


24jam hati mula tak tenang.tapi dalam tak tenang tak tenang tuhh..tidur elok je pun -.-' hello shazana,your final just around the corner je kot.dah lahh bergunung-ganang benda nak kene baca.please bersemangat sikit ye! chaiyokk chaiyokk! *erkkkk..overexcited cakap dengan diri sendiri.hihihi*


i don't know how they study and remember everything..supergenius kot.untunglahhhhhhhhhh..kalau aku,baru baca semalam,then harinie ade orang tanya..selalunya mesti, "Aaaa...baru baca semalam kot.jap ehhh..." nak recall tuhh..homaigadddddddddddd...bapak lama T.T


duduk kat kolej time study week,memang lah tension.sebab tengok semua orang study giler-giler.kalau tak exam pun study..cuba lahh bayang macam mana kalau time study week.lagi lahh giler kan.hihi.masalahnya,aku je yang tak reti nak jadi macam dyeorg tuhh.hurm! mungkin aku yang salah pilih course kot.mungkin...


mungkin dah ditakdirkan aku masuk course nie kan..so,buat je lah yang terbaik :)


okay,tuk kawan-kawan seangkatan..GOODLUCK semua! moga batch kita result semua gempak-gempak.InsyaALLAH.amin :D

No comments: