Sunday, August 14, 2011

berbuka puasa :)

assalamualaikum :)
post ini sepatutnya berbuka puasa bersama Raisya dan Mira actually.tapi atas sebab sebab tertentu,tak dapat la aku dengan mira pegi KL buka puasa dengan raisya.major reason kenapa tak jadi,sebab aku ada majlis buka puasa kat taman nie la nie.hurm..sorry Raisya.sorry Mira. :( nanti ada masa kita pegi lah jalan-jalan.okey? seriously rasa bersalah sangat sangat sebab aku,plan kita nie tak jadi.sorry sorry sorry! *cat's eyes*

semalam aku berbuka puasa dengan KRT (kelab rukun tetangga) fasa 3 Taman Panchor Jaya.*skema* okey lahh.buat kat depan balai KRT tuh.tak crowded sangat lah.just nice. :) tuh pun aku rasa macam ramai je yang takde.kalau semua datang dengan anak-anak memang crowded giler and konpem tak cukup meja tadi.mungkin dyeorg dah buat survey kowt sape yang datang dengan tak datang.mungkin lahhhhh.hoho.bukan apa,sememangnya perangai aku tak suke pergi tempat ramai-ramai orang nie.pastu bising..memang hanya mendatangkan badmood je kat aku.hehehehehe..


juadah yang disediakan? owhhh.sedap sedap.hehe ^.^ ada masak lemak daging,ayam masak merah,ulam-ulaman,sambal belacan.kalau dah makan,mesti nak minum kn?so,disediakan air sirap dengan air teh.sedap air sirap dia tadi.ngeee~ dessert pulak,buah-buahan,agar-agar milo tapi ada macam cendol plak kat atas dia.ada agar-agar buah jugak. okey,aku taktau nama agar-agar tuh ape.tau makan je.memang sedappppp. :D 

juadah berbuka puasa harini. 
nie bukan pinggan aku.curik pinggan orang lain kejap.hahaha! sebab pinggan aku sangat borinkk -.- ada ayam,kuah masak lemak,sambal belacan sikit.tuh SAHAJA.

hamek kau.nie kalau tak puas makan jugak nie,taktau lah nak cakap apa.hehe

finished.selamat bersahur dan selamat berpuasa.jumpe lagi :)

memang melatonin aku sangat pelik.jadik batwoman sudah. -.-




No comments: