Friday, August 12, 2011

kewujudan kembali

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

kewujudan kembali blog ini bukan kerana apa.semenjak men-delete blog yang lama,terasa lain.walaupun blog yang sebelum ini sangat merepek tak matang.something value there actually.tapi tangan gatal gatal pegi delete. *padan muke* kembali terdetik untuk ada nye blog pun sebab makin boring duduk dekat rumah.pluss,kalau nak bercerita dekat tumblr,macam sengal je plak kan.even i'm not a good writer.who cares? yang penting aku nak cerita apa yang aku nak cerita.ha ha ha ha. :D i'm pretty sure my blog tak kan segah mana.alahhhh,macam blog blog terkenal lahh,like hanis zalikha ke,fatin liyana ke,irine nadia ke..urghhh sapa sapa lagi lahh bloger yang hebat-hebat tuhhhh.tapi..ada aku kesah? hehe. kowt kowt 10tahun akan datang,blog aku famous amos macam dyeorg jugak ke kn..weettwettt. sememangnya taklahhh.takyah berangan pun tau TAK.hahaha. tuh pun kalau blog aku nie masih wujud -.- hopefully lahh masih bernyawa,even nyawa nyawa ikan and tangan tak gatal nak men-delete.

okey.semoga ketemu di lain entry. :)  

p/s: kepala pening pening lalat edit edit blog nie dari lepas sahur. selamat berpuasa semua. ^,^

No comments: