Saturday, August 13, 2011

finally.boleh jadi Nur Kasih sudah.

assalamualaikum. :)
mesti bila baca tajuk post nie rasa macam dah kenapa pulak boleh jadi Nur Kasih pulak kn?hehehehe,,


tadi,pergi shopping tudung untuk baju kurung raya yang telah disiapkan oleh mama.terima kasih mama.loveyou! :D tak lupe jugak,akak yang sibuk sibuk menjahit sekali.fineee! aku sorang je lahh tak reti nak menjahit sekarang nie lah kirenye kn.haishh -.- ehhh ehh,bukan tak reti langsung eh.basic skills tuh ada lah.nama pun belaja ERT time sekolah dulu.hikhikhik. kalau baju koyak seluar koyak sikit tuh masih boley jahit sendiri lah kan.tapi kalau nak suruh jahit baju kurung..ohhh memang terus jadi sari lah kot.main lilit jelahh pagi raya nanti.haha.


then,singgah Giant.mama nak beli lauk tuk masak sahur nanti.dah beli beli lauk tuh.jalan jalan kejap lah dalam Giant tuh,mama masuk satu kedai jual jual baju kurung,jubah,tudung,shawl semua semua tuhh la.pegi la tengok tengok jubah tuh.saje je tengok-tengok sebab macam dah tawar hati nak beli jubah.sebelum nie,kalau minat..mesti tak muat.kalau ikut badan,senteng pulak.kalau ikut labuh,badan dia memang besar tak hingat lah. -.- and,finally..tadi dapat jugak aku carik jubah yang muat muat je dengan aku.dan dan....aku minat pattern dia.agak simple bagi aku.so,lepas try pakai..memang tak pikir panjang pun.terus je beli.hikhikhik. akhirnya aku ada jubah! yeayyyyyyyy!

nie lahh jubah tuh :)

haaaa...sebab tuh lah aku cakap boley jadi Nur Kasih da.sebab kan dalam citer Nur Kasih tuh Nur (Tiz Zaqyah) kan selalu pakai jubah.ohhh seriouslyy suka tengok dia pakai jubah.sweet gilerrrrrr.so,bajet macam kalau aku pakai jubah boley jadi sweet + cantek + comel macam dia jugak lah.hakhakhak! *pasan*

okey lahhh.perlu bersiap-siap untuk buka puasa bersama KRT Taman Panchor Jaya (fasa3) pulak nie.jumpa lagi dilain post ye. :)


No comments: